קח פיקוד על תזרים המזומנים עם שירותי הנהלת חשבונות לעסק

המשמעות האמיתית של להיות בעל עסק בישראל עשויה במקרים רבים לכלול מעקב צמוד אחר כל תחומי העשייה בעסק – להיות אחראי להצלחת העסק ולוודא שהכל קורה כפי שאתם מתכננים, זו עבודה קשה אבל ישנו תחום ספציפי אחד שלא דורש שום אינפוט יצירתי משלכם, תחום החשבונאות.

בימנו אלו, מרבית העסקים מכירים את האפשרויות של מיקור חוץ ומשתמשים בשיטה זו לקבלת שירותים בתחומים שונים כמו תהליכי IT או הנהלת החשבונות. מיקור חוץ משמעותו שכירת חברה או אדם מחוץ לעסק, לצורך ניהול תהליכים ופעילויות שונות הקשורים לעסק. שיטה זו משחררת את העסק מהצורך להעסיק איש מקצוע באופן ישיר, כך לצורך העניין שירותי הנהלת חשבונות לעסקים במיקור חוץ מספקים את הצרכים המלאים שהייתה מספקת לכם מחלקה פנימית להנהלת חשבונות בעסק. שירות זה כולל בדרך כלל כמעט כל מרכיב חשבונאי נדרש לעוסק בשוטף החל מקידוד יומיומי של עסקאות, דרך חשבונות חייבים, חשבות שכר ומיסוי ועד לניהול דו"חות פיננסיים.

מיקור חוץ של הנהלת החשבונות נחשב לנפוץ מאוד בקרב בעלי עסקים קטנים, כיוון שהוא מעניק לעסק שירות מקצועי מהשורה הראשונה באופן נוח וזול יותר לעומת העסקת איש מקצוע בתוך העסק עצמו בעל הכישורים המתאימים שיוכל להקדיש את הזמן והמשאבים הנדרשים:

  • לניתוח הנתונים הפיננסיים של העסק.
  • לקבלת חשבונות ותשלומים.
  • להכנת החשבוניות.
  • להכנת שכר העובדים.
  • להכנת דוח שנתי ודוחות רשמיים אחרים לרשויות.

בעידן המודרני שבו כל העסקים נמצאים תחת לחץ הולך וגובר להפחית עלויות ולהגדיל ביצועים, מיקור החוץ של הנהלת החשבונות הופך לבחירה אסטרטגית חשובה מאין כמותה.

הנהלת חשבונות במיקור חוץ – היתרונות המרכזיים:

  1. זרימת עבודה רציפה חשובה להבטחת כספי העסק שלכם, ללא יוצא מן הכלל. להכנסות לא ממש אכפת אם לעובדת נולד תינוק או אם אתם בתקופת החגים.
  2. אין חופשות מחלה – בחברה המעניקה שירותי חשבונאות יש עובדים רבים שיכולים לגבות האחד את השני. זה נעשה מבלי שהחברה תתפשר על כוח אדם מקצועי כלומר, כעסק, אתם לא צריכים לדאוג לדבר.
  3. אין חופשות – גם העובדים המסורים ביותר יוצאים לחופשה, כך דורש החוק. עם שירותי חשבונאות במיקור חוץ, יציאת העובדים שלכם לחופשות כבר לא מהווה בעיה.
  4. תנודות בעומס העבודה – בימי הגשת הדו"ח השנתי או בנסיבות לא צפויות, עשויות לחול תנודות בעומסי העבודה. אם לעסק אין מספיק כוח אדם ומשאבים מתוכננים מראש, זו עלולה להיות מכה קשה. חברה גדולה לשירותי חשבונאות יכולה להקצות במהירות את המשאבים הנוספים לביצוע המשימות הדורשות זמן רב יותר.
  5. מידע עדכני – רואה חשבון בודד יתקשה לעמוד בעולם המשתנה ללא הרף של המיסוי והחקיקה. אבל משרד גדול של רואי חשבון המציע שירותי חשבונאות, מקדיש משאבים משמעותיים להתעדכנות שוטפת בכול תחומי הפיננסיים, לא רק בתחום ספציפיים.
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 9.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
קח פיקוד על תזרים המזומנים עם שירותי הנהלת חשבונות לעסק, 9.0 out of 10 based on 1 rating