משאית ביוב בהרצליה

בלי משאית ביוב החיים של כולנו היו נראים אחרת. כמה עולים השירותים שלה ומתי היא תעזור לנו?

מהי משאית ביוב?

משאית ביוב היא למעשה ביובית בשמה השני ואולי הפחות מוכר. משאית ביוב היא משאית גדולה ומכאן שמה, ועליה יש מיכל. המיכל הזה בחלקו מלא במים ובחלקו חלול וכך היא יכולה גם להתיז מים בלחץ גבוה ומצד שני היא יכולה לשאוב כמויות מים גדולות. הביובית יכולה להיות הפתרון הכי טוב למגוון רחב של בעיות, כמו למשל פתיחת סתימות. משאית הביוב יכולה להיות פתרון נהדר לאנשים רבים שנתקלים בבעיות קשות מאוד בביוב שלמעשה אינסטלטור לא יכול לפתור. משאית הביוב יכולה לפתור את הבעיות מהר מאוד אך יש צורך בצוות ביובית מקצועי שיתפעל אותה.

ביובית

ביובית

מתי צריך משאית ביוב בהרצליה?

משאית ביוב בהרצליה יכולה לבצע מספר רב של פעולות שכוללות בדיקת תקינות למערכת הביוב, טיפולי חירום וטיפולי שגרה. הטיפולים שלה בשעת חירום הם המוכרים ביותר והם למעשה מסדרים לכולנו איכות חיים הרבה יותר גבוהה. הפעולה המוכרת ביותר שלה הן שאיבות ביוב כאשר השאיבות הללו פותחות סתימות במערכת הביוב די במהירות. שאיבות ביוב מתבססות על שאיבה חזקה במיוחד עם צינור ארוך ועבה, עבה מספיק כך שהוא יצליח לשאוב גם מוצקים. המוצקים הללו בדרך כלל יהיו פסולת ביתית שגרמה לסתימה של הצינור. הביובית יכולה לבצע גם שאיבת הצפות ממי גשמים.

מה עושים כאשר המקום נמוך?

כאשר מדובר במקום נמוך מאוד שבו משאית לא יכולה להיכנס יש צורך במשאית ביוב נמוכה. הביובית הנמוכה למעשה תהיה בגודל של משאית קטנה יותר ולעתים אפילו בגודל של טנדר. כך למעשה אפשר לבצע את כל הפעולות של הביובית באותה הדרך בדיוק רק שהביובית עצמה מגיעה לכל מקום. המקרים הנפוצים ביותר בהם יש צורך בביובית נמוכה הם הצפות בחניונים כאשר לעתים הניקוז לא מספיק יעיל כדי לסלק את כל המים. מקרים נוספים הם הצפות במרתפים או במקלטים תת קרקעיים כאשר לא תמיד משאיות הביוב בגודל הרגיל יכולות להיכנס למקומות אלו.

כמה עולים שירותי משאית הביוב?

שירותי הביובית שונים מאד זה מזה והמחיר שלהם בהתאם. שאיבות ביוב למשל יכולות לעלות בין 500 ועד 700 שקלים לשאיבה יחסית קטנה אך אם היא תהיה מורכבת יותר היא יכולה להגיע למחיר של 1200 ואפילו 1500 שקלים. אם יש צורך לבצע בדיקות תקינות כמו למשל צילום קווי ביוב או שטיפת ביוב בלחץ מים גבוה הפעולה יכולה לעלות בין 500 ועד 800 שקלים. חשוב לזכור שיש שירותי הרבה יותר יקרים ומורכבים כמו למשל התקנת מערכת ביוב חדשה, פעולה שצריכה להתבצע יחד עם קידוח וחפירות, וגם כאן צוות הביובית יסייע אם כי הוא לא יהיה הצוות היחיד שיפעל לצורך הגשמת המטרה.

מה עוד משפיע על עלות הקריאה?

יש עוד גורמים שמשפיעים על עלות הקריאה לצוות ביובית וזה לא משנה אם מדובר בשאיבות ביוב או בשטיפת קווי ביוב בלחץ מים גבוה. עלות הקריאה יכולה להיות גבוה יותר כאשר יש עוד שני פרמטרים שייקרו את המחיר. הראשון הוא המרחק שצוות הביובית צריך לעבור כדי להגיע אליכם. לכם חשוב לבחור צוות ביובית שפועל באזור מגורכם וכך תוכלו לחסוך משמעותית במחיר. שנית, מועד הקריאה. אם תקראו לצוות הביובית בשעה מאוחרת יש סיכוי טוב שהעלות בסופו של דבר תהיה יקרה במיוחד וכמובן שאם תקראו לו ביום מנוח כמו ביום שבת או ביום חג, העלות יכולה אפילו להיות כפולה.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)