מהי הדרך הקלה ביותר לדרכון פולני

יכול להיות שאזרחות פולנית נשמעת לכם כמו משאת נפש רחוקה שלעולם לא תוכלו להשיג אותה אפילו שיש לכם סבא או סבתא שנולדו בפולין, כי הרי התהליך להוצאת הדרכון הפולני הנכסף הוא תהליך ארוך ביותר. עם זאת, יש דרך אחרת והיא הרבה יותר קצרה, כאשר התהליך עצמו לא ישתנה אך הוא יהיה הרבה יותר קל, יעיל ומהיר. זה הזמן להבין כיצד אפשר להוציא אזרחות פולנית בקלות!

תנו לניסיון של עורך הדין לעזור לכם

כדי להוציא אזרחות פולנית עליכם לעבור מסע לא פשוט. תחילה עליכם לוודא האם אתם בכלל זכאים באופן הכי ראשוני שיש וזאת לפי תאריך הלידה של סבא וסבתא, מיקום הלידה שלהם והשנה שהם עזבו את פולין אם הם נולדו בפולין אחרי שנת 1901 והם עזבו אותה אחרי שנת 1951 ולמעשה הם לא שירתו בצבא זר, ככל הנראה צבא פולין או אחד מצבאות אירופה האחרים לפני שנת 1951,יש סיכוי טוב שתוכלו לקבל אזרחות פולנית. זה עדיין לא אומר שתקבלו אותה בקלות אפילו אם ברור לכולם וגם לכם שאתם זכאים, אך בכל זאת מדובר בתהליך שעם עורך דין יהיה הרבה יותר קל בגלל הניסיון שלו. חשוב לזכור שלמרות שעורך דין נשמע כמו עניין יקר יותר, הוא מקצר ומוזיל משמעותית את התהליך.

אזרחות פולנית

אזרחות פולנית

לאיזה עורך דין נצטרך לפנות?

מי שמעולם לא צריך את שירותיו של עורך דין יכול מעט להתבלבל כאשר יגיע לתהליך הוצאת אזרחות פולנית. יש מגוון רחב של עורכי דין ולעתים קל להתבלבל כאשר הבלבול יכול להיות גורלי לסיכויים שלכם לזכות באזרחות פולנית. יש עורכי דין שאמנם מציגים את עצמם ככאלו שזוכים לאחוזי הצלחה רבים ואפילו לא יתביישו לומר לכם מאה אחוזי הצלחה בהוצאת אזרחות פולנית לתושבים ישראלים אך למעשה אין לכם כל דרך לגלות האם זו סטטיסטיקה נכונה או שמא ניפוח של המציאות, או אולי אפילו נתון שלא קרוב אליה. עליכם לפנות רק לעורך דין שמתעסק באזרחות פולנית ולא בשום אזרחות אחרת.

האם קבלת אזרחויות אירופאיות אחרות דומות לאזרחות פולנית?

אם אתם רוצים לקבל את האזרחות הפולנית כמה שיותר מהר אתם צריכים לפנות לעורך דין שכבר עבר את התהליך הזה עשרות ואולי אפילו מאות פעמים. שימו לב שיש עוד כמה אזרחויות אירופאיות שתושבי ישראל יכולים להיות זכאים אליהן בזכות ההיסטוריה, כמו למשל פורטוגל או ספרד. למרות שהתהליך נשמע לכם אות התהליך הרי שמדובר בתהליכים שונים והוצאת אזרחות מכל אחת מהמדינות באירופה ובכלל בעולם שונה לגמרי. אם אתם זכאים לאזרחות פולנית תפנו אך ורק לעורכי דין שמתעסקים באזרחות פולנית וכך תוכלו להיות בטוחים שזה תחום ההתמחות שלהם, גם אם בין היתר דואגים לאזרחויות אחרות.

מה הפרמטרים לבחירת עורך הדין?

בחירת עורך דין שאמור לעזור לכם בתהליך כה ארוך ומסובך חייבת להיות בחירה מוצלחת וקולעת בול למטרה, כאשר בסופו של דבר תהליך כזה יכול לארוך כמה חודשים ולעתים נדירות אפילו יותר משנה ואך שנתיים. לא תרצו להחליף את עורך הדין באמצע כי יכול להיות שאי רצון ממנו יוביל לאובדן של התהליך כולו כי לא קל להמשיך אותו מאותה נקודה ללא היכרות עם התיק הספציפי שלכם. בכל מקרה עורך הדין יעשה עבורכם הכול, החל ממציאת המסמכים הנחוצים להוכחת הזכאות שלכם ועד לקביעת התור בשגרירות ויצירת קשר עם הקהילה היהודית בפולין ולכן האחריות שלו גדולה מאוד. מעבר לניסיון יש לבחור את עורך הדין לפי האמינות שלו, יחסי האנוש שלו וכמובן המקצועיות שלו.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)