חיים צלולים עם רובוט לבריכה דולפין

עם העלייה ברמת החיים רבים מתוודעים יותר ויותר לחשיבות ההשקעה בבריאות האישית, הגופנית והנפשית וכן השמירה מפני זיהומים ומחלות שונות. במקביל, המודעות לרמת החיים הגבוהה עולה ועמה הביקוש למותרות שעד לא מזמן היו נחלתם של העשירים בלבד. בריכות שחייה פרטיות הפכו בימינו להשקעה רצויה ואף מבורכת. את סוג הבריכה מתאימים לגודל הבית ולצרכיו ושומרים עליה באופן עצמאי לאורך השנים.

כר פורה לחיידקים

דבר ידוע הוא כי מים מהווים כר פורה לפיתוח מחלות וזיהומים שונים ומגוונים. על מנת להימנע ממחלות וזיהומים העלולים להיות קטלניים חשוב לטהר את הבריכה ולשמור עליה באמצעי הניקוי והחיטוי המתאימים. אלו משווקים כיום בשפע ובהתאמה לבריכה על פי גודלה, סוגה ורמת השימוש בה. חיוני לשמור על הטיהור במים על מנת למנוע מחלות סופניות ונזקים רציניים לגוף השוהים בבריכה.

רובוט דולפין – שינה את המפה

מבין מגוון התכשירים הנמצאים בשימוש תדיר ונדרשים לחיטוי הבריכה, המכשיר הטוב ביותר אינו אלא רובוט לבריכה דולפין, האחראי על ניקוי שוטף של הבריכה מדי שבוע. רובוט לבריכה דולפין הינו בין המכשירים המתקדמים והראויים ביותר בשל מגוון התכניות שהוא מציע למשתמשים.

מגוון אפשרויות ניקוי

רובוט לבריכה דולפין כולל אפשרויות ניקוי של דפנות הבריכה בלבד, קרקעית הבריכה בלבד, ניקוי חיטוי, ניקוי וקרצוף ותוכניות רבות אחרות המותאמות לצרכים של בעלי הבריכה. ברכישת רובוט לבריכה מסוג דולפין אתם למעשה מבטיחים לעצמכם שקט בכל הנוגע לזיהומים, מחלות, דלקות או בעיות אחרות העלולות להיווצר בשל שהייה במים שלא חוטאו כראוי. על אף המגוון העצום של מכשירי הניקוי לבריכות שקיימים כיום ואולי דווקא בשל המגוון העצום ישנה חשיבות מרבית של ברירה ובדיקה של איכות המכשיר ויכולותיו השונות בסוג הבריכה הספציפי שלכם.

רובוט לבריכה מסוג דולפין מעמיד למעשה סטנדרטים חדשים בכל הקשור לניקיון וחיטוי בריכות בישראל ובעולם כולו. מגוון תכניות הניקוי שמעניק הרובוט, הסטנדרטים הגבוהים עליהם הוא שומר, אפשרויות השילוב בחומרי ניקוי וחיטוי כגון כלור ואפשרות לטיפול אוטומטי בבריכה בשילוב קרצוף – אלו תכונות ייחודיות לרובוט המסבירות את הפופולאריות ההולכת וגואה שלו.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)