בדיוק בשבילכם – מערכות אינטרקום עם מסך

צפייה מרחוק במבקרים או אורחים המעוניינים להיכנס לבניין מגורים או בית פרטי אפשרית בזכות מערכות תקשורת מיוחדות עם מסך. במאמר הבא נסביר מה עומד מאחורי המערכות הללו ונציג את היתרונות שלהן

הבעיה הגדולה ביותר בבניין משותף, בבניין רב קומות וגם בבית פרטי יכולה להיות היעדר פיקוח אחר מבקרים, אורחים ועוברים ושבים. לא תמיד מצליחים הדיירים לבצע את האכיפה הנדרשת ולמנוע כניסה מגורמים לא רצויים. בנוסף, אי הקפדה על נעילה של הדלת בלובי בניין משותף לדוגמא עלולה גם היא לגרום עוגמת נפש ולהביא בסופו של דבר לנזקים לרכוש ולציוד. הדרך הטובה ביותר להתגבר על הבעיה היא באמצעות מערכות תקשורת עם מסך.

מסך של מערכות אינטרקום מאפשר לצפות במי שרוצה להיכנס לבניין או לבית טרם מתן הרשאה. המסך פועל בצורה פשוטה והוא מותקן על פי בקשת הלקוח בתוך הדירות. ההפעלה של המסך היא אוטומטית לחלוטין: הוא נדלק ברגע בו מתקבלת קריאה או כאשר מרימים את השפופרת. המסך של המערכת מציגה תמונה איכותית, חדה ויעילה. הוא מאפשר צפייה מרחוק ומשפר את תחושת הביטחון האישי.

באילו מקומות כדאי להתקין מערכות עם מסך?

קהל היעד הנהנה כיום מהאפשרות של התקנת מערכות אינטרקום עם מסך מגוון מאוד:

א. מגדלי יוקרה – הדרישה הסטנדרטית של דיירי מגדלי יוקרה היא התקנה של מערכות תקשורת עם מסך. במגדלים אלו ניתן לשלב בין שומר פרטי במבואת הכניסה לבין אינטרקום משוכלל, המבטיח תקשורת ישירה בין הדיירים לבין המבקרים.

ב. קשישים ובני גיל הזהב – התפעול של המערכת והמסך נוח מאוד ולכן הוא יעיל בקרב קשישים ובני גיל הזהב. קשישים החיי

אינטרקום לבית ולעסק

אינטרקום לבית ולעסק

ם לבדם ובני זוג בגילאים מתקדמים יכולים לנצל את המערכות ולהבטיח שקט נפשי לכל אורך שעות היום.

ג. משפחות עם ילדים – הורים שחוששים להשאיר את הילדים לבד בבית פרטי מתקינים מערכות אינטרקום עם מסך. המסך מאפשר לילדים לבדוק מי רוצה להיכנס לחצר או לבית והוא מעניק להם כלים להגנה עצמית.

לצד כל היתרונות, כדאי לציין כי העלות של מערכת תקשורת פנימית עם מסך נמוכה מכפי שנהוג לחשוב. המערכת מבוססת על טכנולוגיה מתקדמת, היא מותקנת על ידי אנשי מקצוע והיא מהווה השקעה משתלמת עבור דיירי בניין משותף או בתים פרטיים.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)