איך למצוא עסק מומחה של ניקוי ספות ושטיחים

ניקוי ספות ושטיחים

ניקוי ספות ושטיחים

אין כמעט בית שלא נמצא בו שטיח אחד לפחות. הוא יפה, מוסיף רבות לאווירה ולתחושת הנעימות שיש בבית ובחורף הוא אף עוזר לנו לשמור על חמימות כיוון שהוא מונע מאיתנו ללכת על הרצפה הקרה. ישנם סוגים רבים של שטיחים, לכל אחד הייחודיות והאופי המסוימים שלו. אך במידה ואנחנו רוצים לשמור על השטיח שלנו יפה ואיכותי כמו ביום בו קנינו אותו חשוב מאוד שנשמור על הניקיון שלו. למרות שמאוד קשה לנו לראות זאת אחד הדברים שצוברים הכי הרבה לכלוך בבית שלנו הוא השטיח. בראש ובראשונה בגלל שמדובר באריג הוא צובר אבק רב הנכנס אל הבית, בנוסף מכיוון שהוא תמיד תחת רגלינו יכולים להצטבר עליו כתמים ולכלוך רב. לכן מומלץ על ניקוי שטיחים אחת לתקופה.

אילו סוגי ניקוי קיימים?

קיימים מספר סוגים של ניקוי שטיחים, כמובן שכל סוג תואם שטיחים שונים.

  • ניקוי בקיטור- בשנים האחרונות ניקיון זה הפך נפוץ מאוד. נוכל להשתמש בו הן לשטיחים והן לספות. בעזרת קיטור חם ישנה אפשרות להוציא את כל סיבי האבק הנמצאים בשטיחים ולהחזיר אותו למצבו הראשוני.
  • ניקוי מצנפת- זוהי שיטה המתאימה לניקוי חיצוני בלבד של השטיח ואינה מנקה אותו לעומק. הניקוי מתבצע על ידי מכונה שלה ידית עם כרית שעליה חומר ניקוי. הכרית מסתובבת במהירות, מורחת את החומר על פני השטיח וכך מסירה את כל הלכלוך שהצטבר עליו.
  • ניקוי יבש- בשיטה זאת מוחדרים חומרי ניקוי אל עומק השטיח. על ידי הברשה מיוחדת הנעשית בצורה סיבובית החומר נכנס עמוק פנימה ומאפשר לסיבי השטיח להיפרד וכך ניתן לנקות את השטיח ניקוי עמוק.

איך ניתן לשמור על השטיח שלנו?

עוד לפני שאנו מזמינים ניקוי שטיחים מקצועי ישנם כמה דרכים בהן ניתן לשמור על השטיח שלנו. תחילה חשוב להקפיד לנקות את השטיח אך ורק בחומרים טבעיים שלא יפגעו בו ויהרסו אותו טרם הזמן. דבר נוסף הוא לנסות לא לדחות את ניקוי הכתמים על השטיח, ברגע בו בכתם נוצר רצוי לנקות אותו על מנת שהלכלוך לא יכנס עמוק אל סיבי השטיח ואז ככל שהזמן יעבור הניקיון יהפוך קשה יותר. דבר חשוב לא פחות הוא לדאוג שהשטיח תמיד יהיה יבש. במידה והחלטתם לנקות את השטיח השאירו אותו מונח עד לייבוש מוחלט ורק לאחר מכן השתמשו בו. שימוש בשטיח בזמן שהוא עדיין רטוב ישאיר בו ריח רע והוא יהיה מועד יותר לצבירת לכלוך.

היכן ניתן לנקות שטיחים?

כיום ישנן חברות רבות לניקוי שטיחים. בחברת בר תוכלו למצוא צוות מומחה ומקצועי שיעניק לשטיח שלכם טיפול מסור. אנו משתמשים אך ורק בחומרים אשר אינם פוגעים במארג של השטיח. כמו כן, אנו שמים דגש על הניקוי הפנימי של השטיח לא פחות מהניקוי החיצוני שלו ולכן לא נלך עד שהשטיח שלכם יהיה נקי באמת.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)