כל עסק חייב מערכת CRM

מערכת CRM

מערכת CRM

כל בעל עסק יודע שבשביל להשיג לקוחות צריך לעבוד ולעבוד קשה, שבמהלך שנות הפעילות של העסק, יגיעו לקוחות חדשים, יהיו לקוחות שינטשו, יש לקוחות שכדאי "לפטר" ואחרים שבכל מחיר שווה לשמר. ניהול קשרי לקוחות זהו מערך אופרטיבי נחוץ והכרחי לכל עסק

על מנת לעבוד בצורה מיטבית, להגיע לתוצאות בכל אחד מהשלבים בחייו של הלקוח חובה להתנהל נכון וחכם. מערכת CRM היא הכרחית וחיונית לכל עסק ולא משנה באיזה שלב.

גם אם אתה קורא את המאמר הבא ואומר לעצמך, אני עסק קטן. להשקיע עכשיו במערכת  CRM לא תהיה החלטה נבונה עבורי, אתה טועה! התנהלות חכמה בתחילת הדרך של העסק תמנע בעיות וקשיים בהמשך.

אם מעכשיו תתחיל להתנהל נכון, כלל הרשומות יהיו דיגיטליות, כל ליד פוטנציאלי יהיה מתועד, כל מערך השימור יעבוד כמו מכונה משומנת  תמנע מעצמך הרבה בלאגן ובירוקרטיה שמגיעים באופן טבעי אל העסק כשהוא מגלה שהוא גדל והוא מאבד הרבה כסף בעקבות התנהלות לא נכונה שגורמת לו להשאיר כסף על הרצפה ,  לידים שמתפספסים, שיחות שלא נענות, לקוחות שרוצים לרכוש שירותים ולא מצליחים, כי לא חזרו אליהם, כי לא תיעדו את השיחה, לקוחות נוטשים עקב שירות גרוע ועוד

מה כוללת מערכת CRM

מערכת CRM כוללת בראש ובראשונה את היכולת לנהל את כלל הלידים והפניות לבית העסק במקום אחד

עדכון סטטוס של כל לקוח, כל לקוח שמבצע שיחה עם נציג מטעם החברה, יש לתעד את תוכן השיחה ובכך לנהל רישום ותיק אישי לכל  לקוח פוטנציאלי או קיים

אם למשל לקוח פנה אל אחד מנציגי השירות בחברה והתעניין לגבי מוצר ספציפי. הנציג יתעד במערכת את תוכן הפניה. בפניה הבאה של הלקוח , הנציג הבא ידע בדיוק מה התנהל בשיחה הקודמת של הלקוח ויגיע לשיחה הבאה מוכן יותר

"אני רואה ששוחחת איתנו לפני כשבוע, התעניינת לגבי מוצר X האם החלטת לגביו?"

כאשר הלקוח ירגיש שהצד השני מוכן , מכיר את הצרכים שלו ואפילו מכיר אותו ברמה האישית

הלקוח וודאי ירכוש את המוצר או השירות

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
תגיות: