5 טיפים לבחירת ריהוט משרדי

כל מי שעובד במשרד מכיר היטב את כאבי הגב אשר מלווים ישיבה ארוכה מול המחשב, בחדר הישיבות או לצד שולחן הכתיבה. הטיפים הבאים יכולם לעזור לעובדי משרדים, ולשפר את איכות החיים שלהם באופן מיידי:

1. מערכות ארגונומיות ושולחנות הבסיס של ריהוט משרדי בריאותי הוא מערכות ארגונומיות ושולחנות. בעזרת המערכות הללו ניתן לייעל את העבודה, להקפיד על ישיבה יציבה וליהנות משנים רבות של בריאות. השולחנות יכולים להגיע עם שלוחה, מגירות או אפילו מקום ייעודי לרגליים.

2. כסאות – ריהוט משרדי מהסוג של כסאות דורש התייחסות מיוחדת. המטרה המרכזית של הכסא היא לתמוך בגב התחתון, אך בעזרת כסא איכותי ניתן לתמוך גם בשכמות ובכתפיים. יש להקפיד על גובה הכסא, להרחיק את המקלדת מקצה השולחן ולתמוך בזרועות ובמרפקים. הכסא לא צריך להיות גבוה או נמוך מדי, וכל עובד אמור לקבל אפשרות לכוון את הכסא על פי מימדיו. מבחינת סוגים, לצד כסאות מנהלים ניתן לבחור בין כסאות מזכירה, כסאות מחשב ועוד.

3. ריהוט לחדרי ישיבות – רוב מעצבי הפנים המגיעים אל משרדים נדרשים לספק חוות דעת על מקומות העבודה בלבד. יחד עם זאת, לא כדאי להקל ראש בחשיבות של ריהוט משרדי המוצב בתוך חדרי ישיבות. רבים מהעובדים מבלים בחדרי הישיבות יותר מאשר במשרד שלהם, ועל הריהוט להתאים לכך. ריהוט לחדרי ישיבות יכול להיות גם בריאותי, גם איכותי וגם אסתטי. הטיפ המרכזי בבחירת ריהוט לחדרי ישיבות הוא להקפיד על רכישת מוצרים איכותיים עם תווי תקן נדרשים.

4. תיקיות ועגלות – עוד ריהוט משרדי אשר לא מקבל את תשומת הלב הראויה כולל את התיקיות והעגלות. כאבי גב או בעיות בריאותיות לא נובעות רק מישיבה מול מחשב או שולחן. גם הורדת מסמכים, העלאת תיקיות או שינוע של עגלות יכולים לפגוע בבריאות העובדים. יש לרכוש ציוד משרדי הכולל תיקיות ועגלות בגובה ובדגמים המתאימים לאופי של המשרד.

5. פינות ישיבה וספסלי המתנה – אי אפשר לרהט משרד בצורה נכונה מבלי להשקיע בפינות ישיבה וכורסאות אירוח. הדאגה ללקוחות צריכה לעמוד בראש מעייניהם של מנהלי המשרד. יתרה על כך, גם העובדים עצמם עושים שימוש בפינות הישיבה הללו: בהפסקות, בשיחות ברזיה ובדקות פנויות המוקצות לטובת התרעננות.

חשיבות המיקום של הריהוט

מערכת ארגונומית משרתת את הלקוח בצורה האופטימאלית כאשר היא מוצבת במקום הנכון. במערכות המודרניות ישנן פונקציות חדשות השולטות על הגובה, הזווית והצידוד של הכסא או השולחן. נצלו את הפונקציות הללו, ובחרו ריהוט המתאים לסוג העבודה שאתם מבצעים.

לסיכום, ריהוט משרדי הוא תנאי לשמירה על בריאותם של העובדים. כדאי לבחור את הריהוט הנכון ולאמץ את הטיפים. במחירים משתלמים ניתן לרהט מחדש את כל המשרד, מבלי לפגוע בגב של המנהלים, העובדים או הלקוחות.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (2 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 1 vote)
5 טיפים לבחירת ריהוט משרדי, 10.0 out of 10 based on 2 ratings