מחפשת הסבה מקצועית? עולם התכשיטנות ממתין לך

תכשיטיםכמה פעמים רצית לעזוב מקום עבודה קדחתני ומלחיץ, לטובת מקצוע מספק ורגוע יותר? כמו כל החלטה חשובה אחרת בחיים, גם פה יידרש לך זמן להבין מה בדיוק את מחפשת. אבל עד שתמצאי את אותו משהו, הרשי לנו להציע לך הצעה שכנראה לא עלתה על דעתך – הסבה מקצועית לתחום התכשיטנות.

למה דווקא תכשיטים?

כי עיצוב תכשיטים כמקצוע, פותח לך כמה דלתות במקביל:

  • גם תחום עיסוק חדש ורגוע לאוהבים עיצוב, יצירתיות ועשייה;
  • גם אופציה להפוך משכירה לעצמאית, במידה שזה אכן מתאים לך;
  • וגם אפשרות להשלים הכנסה כעבודה צדדית, במקביל למשרה המלאה שלך.

הסיפוק שביצירה טבוע בנו עוד מילדוּת, בימים בהם ציירנו, קשקשנו ועשינו עבודות מלאכה בגן הילדים ובבית הספר היסודי. לימודי תכשיטנות יאפשרו לך לפתח את מיומנויות היצירה שלך, עד שתגיעי לרמת מומחיות גבוהה בתחום.

בכל תכשיט ותכשיט שייצא תחת ידך, תוכלי לתת ביטוי לטעמך האישי ולדמיונך. ובינינו, אין כמו עבודת-יד איכותית פרי-ידך, שמנצנצת במלוא הברק הודות לשילוב הנכון של חומרים איכותיים.

היכן ניתן ללמוד צורפות ותכשיטנות?

הכול תלוי בשאלה כמה עמוק את רוצה לצלול לעולם התכשיטים. אם את מכוונת ללימודים אקדמיים מלאים, הרי שהמחלקה לצורפות בבצלאל היא הכתובת עבורך, עם תוכנית-לימודים ארבע-שנתית.

אם ברצונך קורסים קצרים וממוקדים יותר, מוטב לפנות לבתי ספר מקצועיים שיכשירו אותך במיטב התכנים המעשיים, ויכינו אותך לשוק העבודה בתחום התכשיטנות בזמן סביר: האקדמיה לתכשיטנות של "חרוז כזה", לימודי צורפות במחלקה ללימודי חוץ ב"שנקר" ועוד.

מה כוללים לימודי עיצוב תכשיטים?

גם פה התשובה תלויה בסוג הלימודים בו תבחרי. לימודים אקדמיים הנמשכים על פני שלוש-ארבע שנים, עמוסים במגוון רחב של תכנים: הכרת תהליכי עבודה, קורסי מבוא בתחומי העיצוב, קורסי רישום ותכנון, קורסים בחומרים שונים, עבודה בסדנאות ובמעבדות, הכנה פרויקט גמר בסיום הלימודים וכן קורסים תיאורטיים להשלמת מכסת הנקודות הדרושה לקבלת תואר.

אם החלטת ללכת על קורסים מקצועיים וקצרים, התכנים הלימודיים יהיו מעשיים יותר מאשר תיאורטיים: טכניקות שונות בצורפות ובעיצוב (כגון שזירה יפנית של חרוזים, וינטאג', עור ולבד, ריקוע של מתכות), בניית תכשיטים מעשית, שיבוץ תוספות (חרוזים, אבני חן), פיתוח קולקציות של תכשיטים ועוד.

והעיקר?

שתבחרי מקצוע מספק, מתגמל וכזה שיוכל להכיל את כישורי היצירה והעשייה שלך.

בהצלחה!

——————————

המאמר באדיבות "חרוז כזה" – חנות תכשיטים אונליין ואקדמיה לתכשיטנות beadshops.com

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 6.8/10 (4 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +2 (from 2 votes)
מחפשת הסבה מקצועית? עולם התכשיטנות ממתין לך, 6.8 out of 10 based on 4 ratings