חימום מפעלים – כל מה שצריך לדעת

פתרונות חימום תעשייתיים מתאימים למפעלים בכל רחבי הארץ. פתרונות מן הסוג הזה מציעים סביבת עבודה נעימה, נוחה ותקינה והם אחראיים במידה רבה על התפוקה של מפעלים בתחומי מסחר ותעשייה. הפתרונות נבחרים תוך התייעצות עם הלקוח ולאחר השוואה בין אמצעי הסקה שונים. מבחינת מוצרי חימום למפעלים, ניתן למנות תנורים תעשייתיים, בקרי ורגשי טמפרטורה וגם מערכות מיזוג ואביזרים נלווים בתוך ציוד הכרחי.חימום

הדבר החשוב ביותר אותו צריך לדעת על הסקת מפעלים קשור לנושא של חיסכון באנרגיה. בניגוד למה שנהוג לחשוב, אין צורך בהוצאות כספיות של מאות אלפי שקלים בחודש על מנת לחמם את המפעל. כיום אפשר למצוא פתרונות מגוונים וחסכוניים המתאימים לאופי העבודה של מפעלים מודרניים.

כך מחממים את המפעל וחוסכים באנרגיה

להלן מספר דגשים לחיסכון באנרגיה במהלך הסקת מפעלים ושמירה על טמפרטורות עבודה תקינות:

א. ניצול שמש, רוח ותנאי אקלים – בעת בחירת פתרונות הסקה כדאי להביא בחשבון גם את כיוון השמש, עוצמת הרוח ושאר תנאי האקלים. כך מחממים באופן פאסיבי את המפעל ואף מייעלים את התפוקה של מוצרי הסקה קיימים.

ב. מעטפת תרמית – מבנה או מפעל עם מעטפת תרמית נהנה מבידוד אידיאלי לכל אורך השנה. המעטפת התרמית גם מצמצמת רעשים ומשפרת את איכות החיים של העובדים.

ג. העברה מבוקרת של אנרגיה – רוב אמצעי ההסקה למפעלים דורשים העברה מבוקרת של אנרגיה. העברה זו מתבצעת מהבניין החוצה במהלך הקיץ, ופנימה במהלך החורף.

בסופו של דבר, מודעות לצורך בחימום מפעלים ותכנון מראש הם אלו שמבטיחים את התפוקה והיעילות של אמצעי ההסקה השונים. בעלי מפעלים יכולים להתייעץ עם אנשי מקצוע בבואם לבחור פתרונות הסקה ולוודא את היכולות של אמצעים שונים לענות על הדרישות שלהם, של העובדים ושל הסביבה.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)