איך לתחזק משאית הובלות לאורך שנים?

כל חברה המציעה שירותי הובלות בחיפה או בערים אחרות בארץ צריכה לדעת כיצד לשמור על המשאיות. הנה כמה טיפים שיבטיחו לכם ניצול מקסימאלי של יכולות הרכב

חברת הובלות בחיפה, בתל אביב, באילת, בירושלים ובכל עיר בארץ מציעה שירות המבוסס ברובו על יעילות המשאית. המשאית היא זו שקובעת את העמידה בלוח הזמנים, את שביעות הרצון של הלקוח ובסופו של דבר גם את המוניטין של החברה. מצד שני, רק מעט חברות בתחום ההובלה משקיעות את הזמן הדרוש בתחזוקת המשאיות. תופעה חמורה זו גורמת נזקים בלתי הפיכים ועלולה להסתיים בהוצאות לא צפויות.

לתחזוקת משאיות יש משמעות בטיחותית. בתחום ההובלות אין מקום לפשרות וחובה לבצע את הטיפולים השוטפים במוסך מורשה, אמין ומקצועי. יש להימנע מטיפולים במוסכים פיראטיים וכדאי לברר על טיפולים עם אחריות למספר חודשים לפחות.

לגזור ולשמור: הטיפים שישמרו על המשאיות שלכם

כדי לתחזק משאית הובלות לאורך שנים כדאי להקפיד על הטיפים הבאים:

א. הוראות יצרן – ההוראות המפורסמות על ידי היצרן הן האורים והתומים של תחזוקת משאית הובלות. לא משנה אם אתם עובדים בחיפה, במישור החוף, בשפלה או בנגב, הוראות היצרן יעזרו לכם להבין כיצד לבצע את התחזוקה על הצד הטוב ביותר. השקיעו בקריאת הוראות היצרן ועקבו אחריהן מהסעיף הראשון ועד האחרון. יצרניות המשאיות עובדות קשה כדי לפרסם את זמני הטיפולים השוטפים, את החלפים המקוריים שהמשאית צריכה ועוד. נצלו זאת ותנו למשאית את התנאים שמגיעים לה.רכב הובלות

ב. התאמה לסוג העבודה – לא כל חברת הובלות בצפון או בדרום יודעת להתאים את המשאית לסוג העבודה. הכירו את ההבדלים בין משאיות המיועדות להובלות קטנות, לבין משאיות שאמורות לתת מענה על הובלות גדולות ומורכבות. הפרמטר העיקרי שיעזור לכם לבצע את ההתאמה הוא המשקל: חריגה מהמשקל המותר פוגעת בתקינות הרכב ובמרכיביו.

ג. לחץ אוויר בגלגלים – בכל הנוגע לתחזוקת משאיות, הפרטים הקטנים עושים הבדל גדול. בדקו את לחץ האוויר בגלגלים וכך תמנעו מאמץ מיותר מהמנוע. בנוסף, תוכלו לחסוך בהוצאות דלק ולהגדיל את הרווחים מכל הובלה.

לסיכום, הובלות בחיפה ובערים אחרות נמדדות בין היתר בביצועי המשאית ובתחזוקה שלה.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
איך לתחזק משאית הובלות לאורך שנים?, 10.0 out of 10 based on 1 rating