איך למצוא חברה שמתמחה בליפטים?

ליפטים הם כלי עבודה המותקן בכל מוסך כיום ולרוב יותר מליפט אחד כמובן. הליפטים משמשים אותנו להרמת כלי רכב, החל מאופנועים, דרך רכבים פרטיים ועד משאיות ואוטובוסים (תלוי בסוג הליפט כמובן). אין הרבה חברות בשוק המתמחות בליפטים ולכן אתם רוצים לוודא שהחברה שאתם בוחרים אכן מקצועית ומנוסה בתחום, מבינה מה היא מוכרת ויכולה לייעץ לכם כראוי ברכישת הליפטים שכן מדובר בציוד יקר ולכן אינכם רוצים להיתקע עם ליפט לא שימושי.

מדוע ליפטים חשובים בכל מוסך וכמה ליפטים צריך?

הליפטים חשובים בכל מוסך כיום כיוון שבלעדיהם לא ניתן להרים כלי רכב בצורה נוחה ובטוחה. אם בעבר מכונאים היו משתטחים מתחת לרכב עם פנס לחפש אחר הבעיה והיו גם מתקשים לטפל בה בשל הצפיפות וחוסר הנוחות, הרי שבאמצעות ליפטים ניתן להרים את האופנוע, הרכב, הטרנזיט או כל כלי רכב אחר עם הליפט המתאים לו, לעמוד מתחתיו בצורה בטוחה יותר ולחפש אחר הבעיה בצורה יותר אפקטיבית ונינוחה. בזכות הליפטים כיום ניתן לבצע יותר פעולות, יותר מהר ובצורה נוחה ובטוחה יותר.

מה חשוב לבדוק בחברה ממנה אנו רוכשים את הליפטים?

  • סוג הליפטים – יש סוגים שונים של ליפטים המתאימים לכלי רכב שונים ובמשקלים שונים. ודאו שיש לחברה את הליפטים שאתם צריכים ושהנציג לא מנסה לשכנע אתכם למשהו שאתם לא צריכים. בדוק באינטרנט את הסוגים השונים הקיימים ובהתאם לגודל הליפט והכמות שיכולה להיכנס אצלכם במוסך או הכמות שאתם צריכים – בצעו את הרכישה ואל תתפשרו על משהו פחות טוב. איכות הליפט גם כן חשובה כיוון שמדובר בנושא בטיחותי. יש גם ליפטים עם 4 רגליים, אחרים עם 2 רגליים, כאלה שמתקפלים עד לגובה הרצפה ועוד.
  • אחראיות – האם יש אחראיות על הליפטים? לכמה זמן? מה היא כוללת?
  • אמינות החברה – בדקו מידע על החברה באינטרנט, היכן היא ממוקמת בגוגל (גם יכול להעיד על מידת האמינות של החברה ברוב המקרים), פידבקים בגוגל, בפייסבוק ובמקומות שונים שבהם החברה מופיעה באינטרנט ועוד.
  • מחיר – לכל סוג ליפט יש את טווחי המחירים שלו.
  • תכנון נכון – ודאו שאתם מתכננים בצורה נכונה וקפדנית את כמות הליפטים שאתם רוצים לרכוש, האם אלה יכנסו במוסך שלכם? האם אתם באמת צריכים את אותה כמות ליפטים? כמות קטנה מדי של ליפטים תגרום לכך שלא תמצו את הפוטנציאל הכלכלי של המוסך שלכם. מצד שני כמות גדולה מדי תשאיר עמדות עבודה פנויות, שטח שאינו מנוצל היטב והוצאות מיותרות על הליפטים.

איך למצוא חברה שאפשר לסמוך עליה?

מלבד האופציה הראשונה שהיא לשאול קולגות מהיכן רכשו את הליפטים שלהם, בהנחה שאתם רואים בעיניים כיצד הם עובדים והם מוצאים חן בעיניכם, הרי שתוכלו לבצע חיפוש בגוגל ולהתרשם מהאופציות השונות העומדות לרשותכם. אנו בעידן ציוד למוסכים כמובן נשמח לספק לכם את הליפטים הטובים והמקצועיים ביותר במחירים אטרקטיביים במיוחד. במידה ואתם מעוניינים בהצעת מחיר אנא השאירו פרטיכם באתר ונציגנו יחזור אליכם בתוך 24 שעות.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)