טיפים לשימור מעלית ציבורית

המעלית של כולנו

לגרום למוצר או אפילו אדם מסוים לתחושת שייכות בקרב ציבור שלם יכולים להיות חיוביים ולהביא לתוצאות טובות. בכל מה שנוגע למעליות ציבוריות, הרי אין צורך בפופוליזם או בשקרים כיוון שמדובר בפריט הכי משומש שיש בבניין מסוים ולמרות החשיבות שלו לכלל הדיירים, לא תמיד אנו שומרים עליו כמו שצריך. המעליות יכולות להתקלקל בגלל שלל  סיבות ויש לנו את הכוח לשמור עליהן לאורך זמן. בסופו של דבר כל קלקול של מעלית יגרור תיקום שיכול לעלות אלפי שקלים ולכן כדאי להפנים את משמעות השימור שלהן כדי להימנע מכך כבר בפעם הראשונה.

אחזקת מעליות

טיפים לשימור מעלית ציבורית

  • כדי לשמר מעלית חשוב לנקות אותה. אמנם זה נשמע כמו מעשה שולי כשמדובר בכלי מתכתי וכבד אך מעלית לא נקייה תהיה מעלית שעתידה להיהרס. ברגע שהמעלית תהיה מלוכלכת הציפוי שלה יצבור כתמים ויתחיל להיהרס. בסופו של דבר אתם רוצים מעלית איכותית שיהיה נעים להיכנס אליה בלי לכלוך וריחות ואם כל אחד יעשה מה שבא לו בלי כל אכפתיות, כאשר אף אחד לא דואג לניקיון שלה לפחות פעם בשבוע, לא תרצו להיכנס אליה.
  • חשוב להדריך את כלל המשתמשים כיצד להשתמש בה נכון. במידה ומדובר במעלית ציבורית במבנה שאין בו דיירים קבועים, שילוט נכון יכול לפתור את בעיות.
  • שימון הדלתות ובדיקת תקינות של המערכת לפי הוראות התחזוקה של המתקינים יכולה לסייע מאוד לא רק כשיש בעיות אלא גם באופן שגרתי לחלוטין. כמו כן על כל בעיה שצצה במעלית יש לפנות מיד לטכנאי מוסמך בלי להתעלם ולקוות שהבעיה תיעלם.

אחזקת מעליות >>

בדיקה של טכנאי לפחות פעם בשנה

גם אם תנקו את המעלית היטב וגם אם תדריכו את כלל הדיירים כיצד להשתמש בה היטב, יחד עם שילוט ב-ר' גלי, זה לא אומר שהמעלית שלכם מוגנת לחלוטין. אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם עושים את המקסימום כדי לשמר אותה, חשוב לבצע בדיקות שגרתיות לפחות פעם בשנה. בדיקות אלו יגיעו למקומות עמוקים הרבה יותר, כאלו שלא חשבתם לבדוק ולמעשה אין לכם כל גישה אליהם. כך תוכלו לדעת שהכבלים של המעלית משומנים ותקינים, שהמערכת החשמלית שלה לא מבצעת תקלות, שמנגנוני הבטיחות פועלים בצורה מושלמת ושאי איזה שהוא עדכון שכדאי לכם לדעת ממנו גם ברמה הטכנולוגית וגם ברמה הבירוקרטית של הנהלים לשימוש בה.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
טיפים לשימור מעלית ציבורית, 10.0 out of 10 based on 1 rating