היתרונות והחסרונות של לקיחת הלוואה חוץ בנקאית

הלוואה חוץ בנקאית לרוב כרוכה בריבית גבוהה יותר מהלוואה בנקאית

אחד החסרונות בלקיחת הלוואות חוץ בנקאיות, הוא שהלוואות כאלו בדרך כלל כרוכות בריביות גבוהות באופן משמעותי מהלוואות בנקאיות. החברות, שיודעות שאתם צריכים אותן משום שהלוואה בנקאית אינה אופציה בשבילכם, מרשות לעצמן לגבות ריביות שונות לחלוטין מהריבית המקובלת במשק. דבר אחד שאפשר להגיד לטובתן, הוא שהריבית הגבוהה לרוב מגיעה עם אופציות רחבות יותר למועד ולסכום ההחזר החודשי של ההלוואה.

הגופים המספקים הלוואות חוץ בנקאיות לא אמינים כמו הבנקים עצמם

בנקים הם גופים הנתונים לפיקוח, ועל כן, הלוואות הנלקחות מהם כפופות לתקנות מסוימות ובתמורה מספקות לכם, ביטחון מסוים. הלוואות מחברות פרטיות, הן הלוואות שמהימנותן מוטלת בספק. חברות פרטיות עלולות לפשוט את הרגל ואז לאלץ אתכם להחזיר את הכסף באופן מיידי. בנוסף, הן עלולות להציב דרישות מוגזמות, שאם לא דאגתם להתייחס אליהן טרם החתימה על החוזה עם החברה אתם עלולים למצוא את עצמכם מחויבים לעמוד בהן.

בסופו של יום, השיקול שלכם צריך להיות מושפע מהנתונים האישיים שלכם

בסופו של דבר, הבחירה שלכם בין הלוואה חוץ בנקאית להלוואה בנקאית היא לרוב יותר הכרח מאשר בחירה של ממש. מי שלוקח הלוואות חוץ בנקאית, לרוב נאלץ לעשות זאת מסיבות שונות (קיומה של הלוואה נוספת, חוסר הרצון של הבנק לתת לו הלוואה ועוד) והאופציה לקחת הלוואה בנקאית לא ממש עומדת לנגד עיניו. מה שכן חשוב, הוא לבחור בכובד ראש בחברה המתאימה לכם באופן אישי להלוואה שאתם מעוניינים לקחת.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
היתרונות והחסרונות של לקיחת הלוואה חוץ בנקאית, 10.0 out of 10 based on 1 rating