איך למצוא חברה שמתמחה בסריקת תמונות והמרת תמונות

סריקת תמונות

סריקת תמונות

שחזור ושימור של תמונות ישנות הוא שירות שכיח מאוד בישראל ובעולם בכלל. לפני עשרות שנים נעזרו במצלמות סטילס מיוחדות לבצע את הצילומים ועם התקדמות של הטכנולוגיה הרי שרוב התמונות המצולמות כיום הנם מסמארטפונים או מצלמות דיגיטליות למיניהם. כיום ניתן לעשות המרת תמונות ישנות למחשב באמצעות כל סורק ביתי פשוט אך אם רוצים לשמור על איכות התמונה ובוודאי כאשר התמונה לא במצב מי יודע מה כדאי להיעזר בחברת פוטו מקצועית המתמחה בסריקה ושימור תמונות ישנות. התמונות עשויות לדהות ולהיהרס לאורך הזמן, הצבעים לא אותם צבעים והחדות לא אותה חדות. שימוש בסורקים בטכנולוגיה מתקדמת ויקרה יעזור בשחזור הצבעים בתמונה ושיפור האיכות שלה מבלי לפגוע בצבעים האותנטיים המקוריים ובצילום המקורי.

כיצד מתבצעת סריקת התמונה ואיך תהליך היא עוברת?

סריקת תמונות באמצעות סורק מיוחד יעזור לא רק להעביר את התמונה למחשב אלא שבאמצעות טכנולוגיה חדשה ומתקדמת ניתן יהיה לשפר את התמונה, החדות בה והצבעים בה כפי שהיו לפי התמונה נפגעה. גם אם לא ב100% הרי ששיפור משמעותי של התמונה עשוי להחיות אותה מחדש. טכנולוגיה מתקדמת יכולה לעשות זאת ואתם צריכים למצוא חברה המחזיקה בסורקים יקרים אלו ובעלת ניסיון בצילום ובעבודה עם תמונות ישנות ועדינות.

מה חשוב לבדוק בעת בחירת חברה לסריקת תמונות?

  • ניסיון החברה והצוות העובד בה. לא רק בסריקת תמונות אלא בתחום הצילום והפוטו בכלל.
  • האם כל תמונה מקבלת יחס ידני בנפרד או שמריצים את הכול פשוט במכונה באופן אוטומטי? הרי שהתמונות הישנות עשויות להיות עדינות במיוחד לאורך השנים וחלקן אף עשויות להיקרע ולהתפורר בקלות. על כן כל תמונה צריכה לקבל יחס נפרד וראוי.
  • האם החברה יכולה לשפר את התמונות שלכם מבחינת צבעים וחדות?
  • לכמה תמונות החברה יכולה לדאוג ותוך כמה זמן?
  • ישנם פיתוחים שונים של תמונות שנעשו לאורך השנים – האם החברה יכולה לסרוק כראוי את התמונות שלכם?

מדוע "זיכרון צילומי" הנה החברה המובילה בישראל לסריקה ושימור תמונות?

חברת זיכרון צילומי הנה החברה המובילה בישראל לסריקה ושימור תמונות ישנות. החברה סורקת תמונות בתפזורת, אלבומי הדבקה, אלבום תמונות פינתיות, אלבומי כיסים ועוד. מלבד האחראיות והעבודה המקצועית של כל תמונה ותמונה בנפרד, החברה גם אוהבת להדהים את לקוחותיה באיכות השירות ולספק לכם גם עריכה ושדרוג לכל אחת מהתמונות הנסרקות. התמונה תהיה יפה יותר, חיה יותר, חדה יותר. אם הצבעים דהו או השתנו התוכנות המתקדמות של הסורקים החדשים יוכלו לשחזר את הצבעים בעת העברת התמונה של המחשב. כמו כן לאחר העברת התמונות אל המחשב תוכלו לבחור כיצד תרצו לקבל את התמונות המשומרות שלכם: באלבום דיגיטלי, בפיתוח פיזי של התמונות, באיזה גודל התמונות שיפותחו, האם למסגרת חלק מהתמונות וכו'. החברה מספקת שירותיה כולל שירות משלוחים עד פתח הדלת. תוכלו לקבל העתק דיגיטלי וכמובן גם את התמונות המקוריות שניתנו לשימור.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)